Tärkeää
Postimyyntiehtojen mukaisesti Mai-verkkokaupasta tuotteita tilaavan tulee olla täyttänyt 18-vuotta. Mikäli olet alle 18-vuotias, on holhoojasi tehtävä tilaus puolestasi.

Tilaus
Mai-verkkokaupassa asioiminen on helppoa, vaivatonta ja turvallista. Kun olet valinnut tilaamasi tuotteet, voit valita toimitustavaksi Postipaketin tai toimituksen haluamaasi Postin pakettiautomaattiin. Tämän jälkeen sinun on syötettävä varsinaiset asiakastietosi sekä valittava haluamasi maksutapa. Käsittelemme asiakastietoja täysin luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen. Saat edelleen erillisen sähköpostin, kun tilauksesi käsitelty ja lähetetty.

Seurantakoodin lähetyksen seuraamista varten saat Postin lähettämästä sähköpostista.

Hinnat
Tilattavien tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassamme. Kaikki hinnat sisältävät 14% arvonlisäveron. Olini Oy pidättää oikeudet hinnanmuutoksiin.

Maksutavat
Tuotteet on mahdollista maksaa tarjolla olevilla maksuvaihtoehdoilla. Tällä hetkellä palveluntarjoaja on Klarna Oy, joka tarjoaa yleisimpien verkkopankkien sekä luottokorttien lisäksi mahdollisuuden maksaa Klarnan laskulla. Maksunsaajana näkyy Digital River World Payments Ab tai Klarna.

Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaan antamien osoitetietojen mukaan lähimpään postikonttoriin tai SmartPOST -palvelulla asiakkaan valitsemaan toimipisteeseen. Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Kun tilaus on saapunut, saa asiakas tiedon tilauksen saapumisesta tekstiviestillä, sähköpostitse tai postitse. Mikäli tietoa ei voida toimittaa sähköpostilla tai tekstiviestillä, tulee ilmoitus postitse.

Tuotteiden toimitusaika on 2-6 työpäivää. Jos toimitus viivästyy, lähetämme asiasta ilmoituksen asiakkaalle sähköpostitse.

Palautusoikeus
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaisesti oikeus palauttaa käyttämättömät verkkokaupasta ostetut tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta pois lukien vastaanottamispäivä. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palautuksen voi tehdä ilman postikuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta.

Reklamaatiot
Vastaanotettuaan tuotteen asiakkaan on hyvä tarkistaa heti, että tuote on ulkoisesti katsoen kunnossa. Mikäli toimittamamme tuote on virheellinen tai vaurioitunut, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 050 5148448 tai sähköpostilla  ennen tuotteen palauttamista. Kaikissa muissakin verkkokauppaa koskevissa asioissa voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen.